Åh nu är det bara några dagar kvar av termin 3. Efter onsdag kan jag släppa skolan helt för ett år framöver. Eller, drygt ett år, jag kommer ju inte börja om förrän nästa september. Sjukt! Ska vara hemma ett helt år med två små barn. Kommer bli minst sagt spännande. Funderar mycket kring hur det kommer bli, såklart. Vilken skillnad det kommer vara mellan då jag var hemma med Ellen. Förmodligen ganska mycket :-) Nu är det tre månader kvar till lilla bebben är färdigbakad och det är fritt fram att kika ut. Egentligen kan han komma efter första veckan i augusti, för då slutar jag jobba. Men det är verkligen ingenting jag varken tror eller hoppas på. Nej, jag räknar med att gå över som jag gjorde sist, då slipper jag besvikelsen kväll efter kväll när det fortfarande inte hänt något.
 
Annars ska jag nu återgå till studierna så jag får gjort det jag ska innan onsdag.
 
 
 
 
 
För ett år sen. Tänk vad som hinner hända på så kort tid. Helt sjukt att lilla älskade du snart är storasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0