Sista dagen

...på första delen av praktiken som var inom hemsjukvård. Det var kul och lärorikt. "ledig" helg (bara en rapport som ska skrivas och skickas in) och sedan börjar jag praktik på hälscentralen i Hortlax. Där ska jag vara i ytterligare två veckor och förhoppningsvis lära mig ännu mer. Gud vilket spännande yrke detta är, nästan så jag inte förstår att inte alla vill bli syrror! 
 
Just nu sitter jag och skriver, Alf spelar dator och när Ellen vaknar så ska vi dra iväg till Luleå för lite handling på storheden och middag hos pappa. 
 
OCH! Jag känner mig äntligen som mig själv igen efter ett år av rakt hår. Helt plötsligt är det lockigt igen! Jag visar en bild en annan dag för nu har jag ingen karmera i närheten.
 
Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Sötnosar.)

2013-11-23 @ 23:52:37
Postat av: Lina

spännande med lockigt hår! :) gud vad söta ni är så bilden!

2013-11-24 @ 12:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0