update

Alf åkte idag tillbaka till Stockholm för en veckas jobb. Lillan är precis nattad och nedbäddad i spjälsängen. Vi har satt BRIO-tassar på sängen så den gungar. Typ bäst! Själv går ögonen i kors men jag ska försöka nöta in lite anatomi innan sängen kallar.
 
Ellen är så duktig på att äta nu för tiden! Hon äter frukost, lunch och middag med en massa mellis däremellan. Plus att hon dricker både äppel och pärondricka. Detta resulterar i att hon sover hela nätterna (!!). Igårnatt sov hon mellan halv 7-halv 7. Hon har börjat vakna tidigare, ofta kring 6, men det gör ingenting så länge hon sover hela natten. Jag är gööörnöjd! 
 
Annars är två roliga resor bokade för mig! Jag, mamma o Ellen ska ner till Uppsala/Stockholm i mitten av April och träffa moster och andra kompisar. Ser verkligen fram emot det, ska bli hur kul som helst!!
 
Sen så bokade jag och Alf Riksgränsen i maj. Vi tänkte bjuda hela hans och min familj på boende där så vi kunde vara där allihopa samtidigt, men deltagandet från min familj är svagt kan jag säga. Det är jag, mamma och classe. Hehe, inte alltid det passar. Men större delen av Alfs familj ska med så det ska bli HUR kul som helst!!! Äntligen får vi åka lite skidor och snowboard som vi tycker är så roligt. Vi valde mellan det och en charter, men riksgränsen passar oss bättre. Längtar ihjäl!!
 
Annars knogar det på här hemma. Imorgon har jag föreläsning på förmiddagen samtidigt som jag ska sköta ett barn (haha), så ni kan ju hålla tummarna och tänka på mig? :) 
Mamma kom men en gåstol till Ellen så nu är det bara att knalla omkring..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0