skärtorsdagen

nu är tentan skriven och påsken är här! Vi sitter i bilen på väg till återvinningen efter att vi dumpat ett lass på röda korset. Bilens batteri har återuppstått men jag tror vi tar det säkra föte och köper ett nytt ändå. Denna bil är inte att lita på. Så min och ellens dag i stan blev onödigt lång. 06, 50 hemifrån och hemma 15, 00. För att skriva tenta mellan 09-10, 40. Nåja, jag ska väl vara tacksam att det överhuvudtaget går bussar - och det är jag!!
Så vad händer påsk då? Ja bara biöen går som den ska så far vi till Arjeplog och fjällen och njuter lite. Annars är vi hemma och surar.

För övrigt somnade jag åtta igår kväll och vaknade halv åtta i morse. Ja, jag var trött Den här kursen har kört slut på mig och jag är tacksam att den är över.

Tack för mig










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0