Fredag

Gjorde en misslckad pollykaka ikväll. Så deppigt. Måste lära mig att följa recept, det bir liksom inte bra annars!! Inatt sov vi ju hos pappa, Ellen vaknade upp klockan tre med STORA ögon! Hon undrade nog var vi hamnat. Så då gick vi runt en sväng och tittade, drack lite välling och sedan kunde hon somna om. Dock vaknade hon fem... Åååh herregud, ska hon börja med det nu? Fem är väl tidigt. Sex är nog, men fem?! Nejtack, inte om jag får välja! Jag är inte piggaste mamman i stan den tiden på morgnen kan jag lova.
 
Så fick jag både gå på frågestund igår em och idag på cell-examination. Så skönt att ha det bortgjort!
 
Grisen somnade 7, så jag har hunnit gå på crosstrainern och lyssnat på föreläsning samtidigt. Har även försökt gräva ner mig i böckerna, men det har inte gått så bra. Ska gå och lägga mig och hoppas på att det går bättre imorgon. Det gör det säkert.
 
Jo, också har hon ju som kommit på hur man kryper idag. Utan brallor går det bäst, och hon behöver fortfarande träning! Än så länge är det lättast att åla sig fram.
 
Nej, tack för mig denna fredag säger jag då. 

Kommentarer
Postat av: Elina

Du är då SÅ duktig!! Mathilda har vaknat klockan fem nu en vecka i streck! Pigg som en lärka :) haha

Svar: Gulle du! Tack, men denna tenta är inte skriven än ;) När den är över får vi se till att ses!! Haha, 5 känns väl tidigt faktiskt.Kram
adnamaj.blogg.se

2013-03-23 @ 10:57:42
URL: http://Eliinavestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0