födelsedag

jag har haft födelsedag hela veckan känns det som! I måndags var den riktiga, då fick jag present efter present av mamma & syster med respektive. Hur glad som helst blev jag :-)
Så var det tisdag och jag fick presenten av alf levererad...
En crosstrainer!!!!! Ja vilken lycka, det var ju juat det jag ville ha :-) Igår körde jag lite på den och hoija så tungt. Den låter nästan ingenting så man kan verkligen köra och se på teve samtidigt. Perfekt, särskilt dom veckorna jag är själv.
Så blev den onsdag och vår nya vagn kom!! Tjoho vad roligt :-)







Just det, Ellen började åla sig fram på min födelsedag, och nu är hon bara en sekund bort från att krypa :-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0