bara bäst

Ellen har blivit en drömbebis!
Sover hela nätterna (11, 12 timmar), vilar två timmar på fm och två på em.
Äter "all"(med reservation för det vi inte prövat) mat, både hemmagjord och burk. 
Magen fungerar som den ska igen.
och sen är hon ju bara så fruktansvärt glad!! (som vanligt)
 
Just nu flyter allt på oförskämt bra, vilket är väldigt bra tajmat med min vidriga kurs jag håller på med just nu...
 
Hon knallar omkring med sin gåvagn och tycker det är det roligaste som finns!! Ibland ramlar hon och dunkar huvudet i golvet men då går det över med en kram och en tutte och sedan är hon på igen. Undrar bara om hon kommer vilja krypa eller om hon direkt hoppar på det där med att gå.... 
 
 
Ibland hinner jag inte ens hämta jackan innan hon somnat
 
Här skjutsar hon mina böcker

Kommentarer
Postat av: Mormor

Men hon har ju alltid varit en drömbebis? Tycker jag. Men hon är en liten större drömEllen:)

2013-03-08 @ 19:06:47
Postat av: Anonym

Så roligt att allt går så bra! Herregud va duktig hon är Ellen! Går runt med gåvagn & allt!:)

2013-03-09 @ 21:28:16
URL: http://Eliinavestin.blogg.se
Postat av: Emelie Nilsson

Ellen <3 hur söt får man va?? puss på er

2013-03-09 @ 22:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0