Söndag

Helgen har gått förbi i rasande fart som vanligt. Hettan i fredags tror jag ingen i Piteå missade, nästan 30 grader i skuggan. Solen stekte som aldrig förr!! Jag var på krokofanten och jobbade och försökte hålla mig i skuggan men även där var det nästintill olidligt. 
Annars har helgen bestått av besök från Arvid, sushi, stopp i avloppet (2 gånger), en liten sväng på nimbys värld, surströmming med bästa, sol, alldeles för lite skola, en lååång sovmorgon och nu helt plötsligt regn. Men det gör fakiskt ingenting, då har jag ingen ursäkt till att inte plugga. För på måndag är det tenta 1 och på onsdag är det tenta 2. Och på tisdag börjar jag på vårdcentralen. Fullt sjå bara!
 
Här var klockan efter sju och grillen bara i blöja ute
Hahaha, på nimbys värld. Minen!
 
Så här har Ellen börjat krypa, alltså på fötterna och inte på knäna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0