Pirrigt

Alldeles strax ska jag på ett nytt jobb igen. Det är alltid så där pirrigt innan! Som tur är ha rjag inte hunnit vara nervös inför det, istället har jag oroat mig för tentan som var igår. Nu är den över, skönt! Så bara en kvar imorgon då. Ska bli skönt att slippa det eviga dåliga samvetet som följer med som ett brev på posten när man studerar. Bara gå på jobbet och när man är klar, då är man klar. Då kan jag göra va jag vill av min tid utan dåligt samvete! Härligt.
 
Skitskitväder ute så måste få skjuts in till Hortlax då jag inte vill cykla i det här. Ska gå upp och väcka min lilla lilla famlij snart. 
 
Så det var ju tur för mig, första dagen med riktigt kasst vädet ska jag visst jobba ;) Hehe. Synd för Alf dock som MÅSTE gräva upp avloppet här ute.. För nu är det översvämning i källaren. Dagens depp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0