Nudå

Okej nu när jag är en hårt arbetande kvinna är tiden ännu svårare att få att räcka till. Trivs dock stört bra på jobbet! Så kul. Känner verkligen att jag valt rätt utbildning och hoppas jag någon gång får möjligheten att jobba inom primärvården någon gång i min framtida kärriär som sjuksköterska. 

Imorgon är den stora dagen som jag sätts på skarpt läge för nu börjar allvaret. 

Ikväll kommer Alf hem och påbörjar sina (minst) 80 dagars ledighet. Åh så kul det ska bli att ha honom hemma hela sommaren! Både för hans, min & Ellens. 
 
Och med Ellen är det bara bra. Hon blir bara större och större och lär sig mer och mer. "pratar" hela tiden gör hon också. Idag har vi varit ute i Jävre där mamma & C har husvagenen, så fint till. Där ska Ellen få hänga i sommar och det lär hon gilla, för både havet och fåglarna var väldigt intressanta idag. 
 
Stora tjejen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

åååå vad stor hon har blivit!!! älskade finaste bästa unge! :) fantastiska ögon på första kortet!

2013-06-17 @ 20:15:15
Postat av: Mormor

söta söta ni:) alla foton är bara undderbara påer alla:)

2013-06-17 @ 20:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0