Träningsvärk

Iiih vad jag har träningsverk. Såg på Malou (hehe, jag är inte mammaledig, jag lovar) här om dagen där dom pratade om att man bara behöver köra 4 minuter styrketräning per dag. I superintervaller alltså. Kör stenhårt i 20 sek, vila 10. Varannan gång gjorde dom armhävningar och benböj, så även jag. Så så många armhävningar man hinner på 20 sek, vila 10 och sedan så många benböj man hinner på 20 sek. Jag gjorde 2 set, alltså 8 minuter. Det borde man väl ha tid med kan man tycka? :) Det var någon japan som forskat fram detta på något konståkningslag och man kan väl lita på japsarna. Så 4 eller 8 minuter om dagen så är beach 2013 fixat. Tack för kaffet liksom. 
Nåja, det är väl osett, men jobbigt som fanken och träningsvärk har jag. Överallt. Armar, axlar, magen, lår. Så något borde det ju ge. Eller?
 
Nej, nu är det slut på det roliga. Åter till plugg..... Eller nej, så där ska jag inte tänka. Nu börjar det roliga menar jag ju!
 
Så här känner jag om Florence NIghtingale just nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kära söta älskade unge!!

2013-02-11 @ 06:59:59
Postat av: http://promofunding.partners/loans-we-offer/

get the best mortgage company anywhere


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0