plugg

veckan är kråkfull. Jag är i Luleå precis hela dagarna och de få timmarna jag har när jag kommer hem ska egentligen gå till plugg. de gör de inte alltid kan jag säga, Ellen tar den mesta av min uppmärksamhet. man kan säga att det är en tuff kurs!! hoija. nåja, fem veckor där man måste bita ihop sen är det över. 5 veckor överlever man utan liv, jajamen.

idag beställde jag en ny vagn! Brio happy svart harmony med silverchassi och lufthjul. Jag längtar så mycket till den är i lin ägo (om ca. 2 veckor). Emmaljungan har börjat strejka så det kändes lika bra att investera i en ny då...
En ny bilstol fick också följa med hem, en axkid. Så snygg, jag är helnöjd.




bilder från vår soliga helg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0