Latmask

Sitter och ska skriva ihop en liten historia om pliktetik.. Och det kommer ingenting. Jag fattar inte, det står helt stilla. Jag har avlagt den här förmiddagen till vrålplugg också sitter jag här?! Jag som har så begränsad tid på mig att plugga kan inte sitta och fundera på om jag har motivation eller ej, det ska bara göras och så är det. Punkt. Innan elva ska jag vara klar, och det kommer jag att vara, har bara 1/4 a4 kvar.. Men ändå. Känns tungt bara. Eller tungt, men jobbigt. Jag känner mig lat, vill göra annat. 
 
Däremot så har jag sovit väldigt bra inatt. Lilla grisen sov hela natten förutom när jag råkade vara och buffla på henne så hon vaknade, men då var klockan redan halv 5. Och inte ett enda litet uppvak varken före eller efter det. Inte hade hon ätit sedan sju före det heller. Så hade jag inte gjort det kan man ju tro att hon skulle ha sovit hela natten utan uppvak alls. Dock sover hon inte i sin egen säng utan med mig. Finns det något gosigare?! Inte mycket. Hon är så närhetssjuk och jag med så vi snarkar ikapp i sängen om nätterna. 
 
Ääääh, nu får jag ge mig. Nu ska jag skriva referenser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0