Helg igen.

Så nu är tentan gjord. Kuggar jag så är det något personligt mellan mig & läraren, det ska bara gå!!! Kändes bra, så nu kan jag släppa det. Lilla grisen var hos mamma under tiden som kommit hem ifrån Kuba! Välkommen, kul att ha dig tillbaka.
 
Annars då? Vad har hänt under veckan... Tja, jag har fått sommarjobb klart. Ska jobba i hemtjänsten här i H-mark (200 meter från huset), hur skönt som helst. Ellens tänder börjar komma, men de är sega. Detta resulterade också i tre vak-nätter (i princip..) Värsta natten sov hon mellan halv två och fem. Alltså tre och en halv timmas sömn för mamma och pappa... Hon var glad såklart, bara hon slapp sova. Hade hon skrikit sig igenom natten hade tålamodet nog inte varit lika stort. Sen så ställde hon sig upp förra veckan. I spjälsängen drog hon upp sig och stod på sina darriga ben och smajlade. Gumsan blir stor!!
 
Lite vingligt...
 
Ellen och jag återförenade
 
Hehe, hur kul som helst att slippa sova

Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att läsa om vad som händer hos er. Duktiga Ellen och spännande med tänder! :) Håller tummarna att tentan gått bra för dig!

2013-02-22 @ 20:10:42
Postat av: Lina

Ååå vad spännande att hon verkar bli så stor så snabbt:) längtar tills vi ses! puss på er

2013-02-22 @ 20:37:10
Postat av: Mamma

Så himla söt:) Världens bästa Ellen.

2013-02-22 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0