En lördag.

bebis vilar sin förmiddagsvila, mannen har inte stigit upp än och jag har tänt Yankee Candle, gjort te och ska sätta mig och plugga lite. Oftast brukar jag & Ellen gå ut och gå när hon ska vila förmiddag, men idag snöar det så förfärligt så vi sparar det till eftermiddagen istället.
 
Idag är dagen då jag ska vara en hel kväll helt utan Ellen. Jag ska på tjejkväll, dricka vin och sedan gå ut. Ska verkligen bli kul! Får se om jag tar mig hem eller om jag ska övernatta i stan. Jag vet att jag kommer bli blödig när jag är lite på lurven och vill hem och krama de mina, men taxi är så jäkla dyrt ut hit så tror snåltarmen får ta över denna gång om jag inte hittar någon frivillig som vill skjutsa hem mig mitt i natten. Ingen? Nähä.
 
Vi hade tänkt fara till Öjebyn och bada idag med lillan men vi får se. Tänker att det ska vara så mycket folk på lördag och söndag så kanske vi far till Hortlax till veckan istället. Orkar inte stå och frysa och vänta på någon dusch. 
 
Annars då?
Plugget går bra, bilen går bra och kampen om amning på natten går ganska bra. Jag tror jag åkt dit någon gång de senaste nätterna (jag gör det ju för fasen i sömnen), men inatt var jag konsekvent. Mellan 22-06 får hon varken flaska eller bröstet. Såååå, förhoppningsvis är det snart över och hon kan gott somna om med tutten i munnen.
 
 
Spjuver-tomte-Ellen
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni har det så trevligt ute :)

2013-02-03 @ 00:16:43
URL: http://Eliinavestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0