Dagen D

Imorgon skrivs min första tenta på sjuksköterskeprogrammet. Hade redovisning och examination igår. Imorgon är det över och vi blir helt lediga i två dagar innan anatomi & fysiologi-kursen går av stapeln på måndag. Även om folk säger att det är vidrigt mycket plugg ser jag fram emot att lära mig om kroppen och hur den fungerar. hoppas jag tycker samma om ett par veckor.. :)

Så då ska vi vara i Luleå måndag-fredag. Alf har tagit föräldraledigt och kommer vara hemma med lilla grisen. Känns jobbigt att åka upp dit varje dag, men det är ju bara en vecka så. 

Och bilen pajade igen. Åh jag blir så ledsen. Varför varför varför kan den inte bara fungera som den ska. Deppigt värre.
 
Nåja, inte gråta över spilld mjölk var det väl?
 
Back to buissness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0