All alone

Första kvällen som spenderas alldeles själv på hur länge som helst. Och detta sker på alla hjärtans dag. Ironiskt? Eller kanske inte. Hursomhelst så är det då så. Jag har just skypat med min lilla familj och dom har det så bra i Arjeplog. Själv har jag köpt en 200 g. mandel & frukt chokladkaka (hur gott?!?!), så jag har det inte helt dumt jag heller. Kom hem vid fem och vilade en halvtimma och gjorde lite ägg och keso till middag. Nu ska jag snart ut och gå och sedan duscha innan jag ska lägga mig och läsa. Något bra tror jag, inte kurslitteratur. 
 
Första dagen på sjukan idag också, hur kul som helst. Känns verkligen som att jag hittat rätt! Nu ska jag ju bara vara där i två dagar, men tror det är bra att få komma ut så tidigt i utbildningen för att få en liten glimt av vad som komma skall. 
 
Nej men tack och hej leverpastej som man säger

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här måste det uppdateras! :)
Allt väl för er?:)

Svar: japp det var det minsann! :) Jotack. Har bara varit lite fullt upp med studier. Men nu är det snart tvä dagar ledigt, hehe ;)
adnamaj.blogg.se

2013-02-21 @ 09:46:24
URL: http://Eliinavestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0