torsdag

Idag är det jobbdag. På hälsocentralen. Vi har börjat en ny kurs på skola, psykologi med inriktning mot omvårdnad. Verkar bra. Ellen har varit sist på förskolan de senaste två dagarna och lär väl vara det igen. kvart över fem har jag hämtat henne när jag varit i Luleå och det blir samma idag då jag slutar 17 här. Stackars gumsan som måste vara själv på föris! Tur hon kommer dit sent också så dagen inte blir så lång då. 
Imorgon ska vi till banken och göra klart med huset (bara 1,5 år senare hehehehehehe) och sedan drar vi till arjeplog över helgen. Länge sen jag var där, så det blir kul! 
 
Ikväll ska vi baka pepparkakor och få lite assistans av Sigge så det är ju bra. Jag menar, två ettochetthalvt-åringar bakar väl såklart bättre än en?! Eller...? Kul hursomhelst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0