Jaha så då var det tisdag. Ellen sover i sin säng på övervåningen där jag har besätmt att hon från och med nu ska somna också. Vagnen som hon somnat i det senaste halvåret börjar bli lite liten och hon är inte riktigt nöjd, så nu provar jag detta. 1,5 timme igår och 35 minuter idag. Går ju då absolut framåt! Själv skulle jag sätta mig och skriva lite uppgifter om krishantering, men uppenbarligen gick det ju sådär.....
 
Igår var vi lediga, lillstrumpan och jag. Vi var hemma hela dagen med trevliga besök. Imorgon tar vi en till ledig dag då det bär iväg av till badhuset! Annars händer inte så överdrivet mycket. Julklapparna är klara och jag har verkligen svårt att fatta att det är julafton om en vecka?? Jag har typ november i huvudet... Men när man ser att det är kolsvart ute halv tre, så blir jag lite påmind.
 
LeopardEllis!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0