tid..

Har på senaste tiden insett att det finns alldeles för lite tid. Hur ska man hinna med att jobba, plugga, renovera, sköta bebis, motionera, träffa vänner & familj, laga mat, sova (!), städa, tvätta, handla och allt annat man vill hinna med. Någon gång vill man ju bara slappa och se teve också, men tevetittandet senaste tiden för mig har enbart varit kvarten jag sövt Ellen på. Vilket iofs är rätt skönt, uppenbarligen har jag viktigare saker för mig.

Ibland sköljer det över mig, men samtidigt gillar jag att ha mycket att göra.

Imorgon ska vi in till stan och kika lite. Sedan blir det sushi till middag - som jac längtar!



Grisen ska ut och kampa i sin fina Kero-väska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0