Skolan börjar om

Nu har två nya kurser satt igång efter lite påskledigt. Hälsa och mikrobiologi. Dessa ska tydligen läsas parallellt under tio veckor. Jobbigt. Jag vill hellre fokusera på en kurs i taget, känns lättare. Då ska jag ju också säga att jag inte ens prövat detta så ska väl egentligen inte sura ihop totalt innan jag ens vet hur det är....
Idag har jag haft föreläsning nästan hela dagen, men dock på nätet. Ellen har totalt samarbetat med mig och vi har passat in hennes vilningar nästan hela tiden, utom ett pass. Men man kan ju inte sova jämt, så jag är helnöjd. Känns så motigt att börja hitta kurs.litt. dock...
 
Och imorgon ska jag skriva kontrakt med vårdcentralen. Ju mer jag tänker på det ju mer peppad blir jag. Kommer lära mig så grymt mycket jag kommer ha med mig gratis sen i utbildningen. 
 
Annars utvecklas Ellen med rasande fart. Nu kryper hon hur bra som helst, ställer sig upp helst överallt och om hon får välja så skulle hon gå hela dagarna (med hjälp av någon vuxen att hålla i fingrarna naturligtvs). Det får hon dock inte och då tjuter hon i högan sky till man hittat något att distrahera henne med. Hon är så fantastiskt rolig att vara med så man skrattar (nästan) hela tiden. Nej, där ljög jag, jag går inte alls omkring och skrattar hela dagarna. Men rätt så ofta iallafall få man sig ett litet fniss för sig själv.
 
Och sen så är det snart helg. IGEN! Hur är det möjligt?! Måndag-fredag-söndag är ju vad veckorna består av nu förtiden. Cheeses
 
 
Ellen & Alfen läser Pettson 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade ellen nu längtar jag så himla mycket tills ni kommer ner!!!:)

Svar: VI MED! Nu är det nära... :)
adnamaj.blogg.se

2013-04-04 @ 22:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0