Helgen och måndagen.

Helgen som sådan var väl inte någon superhelg. Eftersom grisen var sjuk låg vi mest på soffan och nötte. Igår var hon dock frisk så jag for iväg och käkade brunch med tjejerna, en liten mellanlandning hemma och sedan iväg på meandi-party hos mari. Ungefär samma känsla på både brunchen och klädpartyt: jag vill ha ALLT! Varför har man inte obegränsat med både pengar och utrymme i magen? Vilken fantastisk buffé stadshotellet har, riktigt bra. 
Så det blev en bra avslutning på helgen trots allt. Sedan så vaknade jag av mig själv i morse. Hallå, när hände det sist? Vi väckte Ellen strax efter åtta, då hade hon ändå sovit sedan halv nio. 
 
Nu har jag just lyssnat på förelälsning och ska hoppa in i kläderna för att träffa studiegruppen. 
 
 
Godmorgon i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0