Bitter

Och hur är det tänkt att jag ska hitta den där motivationen som alla verkar tappa då och då.. Just nu är jag så trött. Jag fattar inte varför, men ändå sedan påsk har jag gått omkring och bara känt mig trött. Inte sjuk på något sätt alls, utan slut. Igår somnade jag med Ellen strax efter åtta. Sov som klubbade sälar till halv sju. Kul lördag - Tjoho
Detta leder då till att jag har 0 (som i NOLL) inspo att läsa. Så jäla jobbigt då. Detta kommer att bita mig i rumpan förr eller senare. 
Sen måste jag färga håret också. Eller iallafall tvätta det, men det ids jag inte heller. Skämmigt så flottigt och stripigt det är. Jag skulle också behöva tvätta och plocka ur diskmaskinen men här sitter jag ändå kvar?! Och handlar kläder till Ellen på internet för pengar jag inte har. Åh så misslyckat!
 
Men man ska inte misströsta, vi har haft en väldigt fin dag min lathet till trots. 
 
Just det ja, bilen måste in på rep. Igen. Någon som håller räkningen? Snälla berätta inte isåfall, jag vill helst inte veta. 
 
Men något som faktiskt är bra är att.... Ja en massa saker men kommer inte på något särskilt alldeles jättebra just nu.
Så istället borstar jag tänderna och går och lägger mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0