v.37

Nu är det mindre än en månad kvar till vårt lilla hjärta är beräknad, vi gick precis in i v.37. Jag har kommit på att det allra bästa vore om hon skulle komma mellan 5-9 juli. Men det är ju hon som bestämmer när hon vill titta fram, och det är väl okej det med.. Jag har det faktiskt alldeles för lätt så här på slutet (ta i trä), så ska absolut inte klaga. Gjorde bort allt hemskt i början tror jag, när jag kramade toalettstolen hela dagarna i alldeles för många månaders tid och fick knappt i mig ett glas vatten utan att det kom upp igen eller var tvungen hoppa av tunnelbanan för att snabb-kräkas bakom ett 7/11. Svårt att föreställa sig nu - hur hemskt det egentligen var. Det är väl det dom säger, att man förtränger det så att man ska kunna utsätta sig för det igen.
Hur det än är så är jag tacksam att jag slipper symptom så här på slutet. Visst, jag är höggravid, så ska inte påstå att jag är lika smidig som förr. Men om man säger att det är så bra som det kan vara då? 
Och jag längtar efter min bebis alldeles för mycket!

'
Sitter och stickar under Tyskland - Danmark 

Känns som att mycket större mage går ju inte att få... (fast det vet jag ju att jag har sagt tidigare också - och tji fick jag)


Kommentarer
Postat av: Sofia

myyysigt att ni också ska ha bebis!!! :) GRATTIS!
Håller med dig om att man faktiskt förträngt det som var tungt i början.

Svar: Tack snälla Sofia! Känns helt overkligt och lär nog göra det till hon är här. Lite avis på er dock som ligger någon vecka före ;) Hoppas allt är super och att er lille kommer snart!
adnamaj.blogg.se

2012-06-18 @ 17:56:14
URL: http://peaken.blogg.se
Postat av: Mamma

Så söt du är:) Och stor. Nu börjar det se ut som om du ska ha barn:) Lillan vill kanske ut snart....puss

2012-06-18 @ 19:09:09
Postat av: Emelie Nilsson

Sååå fin du är Amanda! Hoppas lilla Ellen kommer tidigt så vi hinner gossa lite med henne innan ni drar uppåt! hihi

2012-06-18 @ 19:48:33
Postat av: Annika Overhem Ohno

Hej Amanda! Vad roligt att lasa din blogg :) Det later som att vara graviditeter ar hemskt lika - Jag ar ocksa i Vecka 37 nu, ( men jag tror jag ar nan vecka efter dig kanske? Dock beraknad till 8 Juli, kommer att fa en liten pojke.) Jag hade det ocksa riktigt jobbigt de forsta 4 manaderna med morgonillamaendet. Spydde fran morgon till kvall. Kunde bara ata lite pa kvallen direkt innan jag skulle sova. Huvva vilken mardrom :P
Men nu sahar i slutet mar jag jattebra och har inga krampor eller symptom alls. Pigg som en mort :)
Hoppas att allt gar bra for dig/er bade under forlossningen och efter! Och grattis till lillflickan!

Svar: Annika!!Så kul att höra av dig! :) Åh så roligt, och kul att höra att du också mår bra så här på slutet! Har man haft det så pass jobbigt så länge i början kan man faktiskt förtjäna att må bra sen ;)
Tusen grattis och lyckönskningar till er med och hoppas allt går så bra som det bara kan nu :)

Kramar!
adnamaj.blogg.se

2012-06-19 @ 01:34:36
URL: http://mittjapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0