Söndagsfix

...regnet bara öser ner tralalala..
Precis så är det, vaknar till spöregn. Kan inte påstå att dessa två veckor av juni varit något att hurra för, några få enstaka dagar som varit sköna, men inga riktiga sommardagar. Ska jag vara HELT ärlig så är det inte hela världen för mig sov höggravid. Tycker det är nog varmt ändå måste jag erkänna!

Enligt yr ska det lugna ner sig efter 18, så kanske blir en härlig kvällsprommis. Vore skönt!

Gårdagen spenderades i lägenheten, men fick väl inga större förtroendeuppdrag. Eftersom det är mest småfix och trix så litar inte min sambo på att jag gör det så noggrant som det krävs. Och det ligger väl någon poäng i det. Sen så är det för trångt att arbeta två i köket på samma gång. Och tekniskt sett är vi ju faktiskt tre!!

Idag är det bara att köra på samma stil då, nästan lite skönt att det regnar tycker jag. Då behöver man inte längta ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0