Slarver

Efter ännu ett besök hos barnmorskan kan jag konstatera att jag är ungefär världens klantigaste. Har slarvat bort två (de enda) papperna jag ska ha med mig på förlossningen. Typ provsvar där bla min blodgrupp står m.m. Jaha, men så bra då. Nej. Så nu måste jag ringa dit med svansen mellan benen och erkänna mitt misstag. Pinsamt.

Vilka förutsättningar har vårt stackars lilla barn egentligen? En slarvig morsa och en ännu slarvigare pappa. Kommer antingen att sluta med att hon blir slarvigast av alla eller så är det hon som får ha koll på hela familjen. Hursomhelst är förutsättningarna inget vidare.

Paris -07. Inte ser det ju ut som att någon har särskilt bra koll.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Adnama, hej fina du! Vad roligt att du hade länkat på fejjan så jag kan följa vad du skriver :D Och vad fin du är, shit vad häftigt att du ska bli mama (hade Pamela varit med hade jag förmodligen sagt "ey mami, you're sexy").
Måste bara kommentera vad konstigt det är att du måste ha med dig ett papper med din blodgrupp?! Sånt finns ju på datorn, iaf här hemma :) Ha det bra! Kramar

Svar: Lotta! Vad kul, jag som tänkt på dig och har minsann planer på att höra av mig till dig när vi flyttar upp till hösten!! :) Tack snälla, känns helt overkligt! Mohahahaha!
Jag vet, helskumt. Enligt bm finns tydligen allt på datorn - utom just detta provsvar. Något som jag tydligen valde att inte höra, utan stannade där vid "allt finns på datorn..." Dumt! Känns inte speciellt "2012", men vad att göra?!

Hoppas allt är super med dig och att du har tid att ses till hösten!! :)
Massa kramar
adnamaj.blogg.se

2012-06-20 @ 15:54:40
Postat av: Mamma

Oj,oj, oj. Tur att det finns massor av kärlek:)

Svar: Ja, tur hon slipper sakna det iallafall :)
adnamaj.blogg.se

2012-06-20 @ 17:12:11
Postat av: Lina

HAHAHAHAHAHA åååå jag dör. men det är ju så sant!!! stackars lilla ellen... hon kan få komma hos moster då och då när hon är less på sina päron haha

Svar: Ja det är tur hon har moster då :)
adnamaj.blogg.se

2012-06-20 @ 22:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0