Slapp sushi-söndag

Vågar knappt säga hur länge jag sov, då tror väl alla att jag blivit tonåring igen. Men länge. Och sen satt jag länge i soffan och gottade mig. Pojkarna drog iväg på museum, men jag stannade hemma. Donade på och sedan in till stan för att äta sushi. Då Svenska sushiköket passande nog hade stängt är det tur det finns sushi-ställen på odenplan istället. Fruktat gott! Sushi är nog det enda jag haft cravings efter, så jag har tur som inte var gravid för fem år sedan då det inte rekommenderades för gravida kvinnor. Tur de tagit sitt förnuft till fånga, för annars vet jag inte vad. Imorgon ska jag dessutom agera egen sushikock och har redan bokat in en sushidate nästa lördag. Mmmm, lyllos mig!
 
Okej, nog om sushi. Nu ska jag engagera mig i fotbollen istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0