Planer.

Har hunnit med 45 min simning på morgonen och nu sitter jag och äter grillade hamburgare från i fredags. Det är verkligen sjukligt gott med grillad mat. MUMS!

Sedan ska jag ta en tur till Västberga handel för att köpa tapetklister.. Det är så jobbigt och dumt när man tror att man har saker som man inte har. Igår skulle vi sätta sista lilla biten med tapet (mindre än en halv våd) och jag var helt bombsäker på att tapetlim har vi ju såklart! Nej, det hade vi såklart inte. VA?! Och vi som var på Kungens Kurva igår, varför köpte vi inte det då?! Jo, för att jag hade övertalat mig själv och min sambo om att det finns där uppe... Så nu måste jag iväg och köpa 5 (!!) liter tapetlim för en halv våd. På Rusta dessutom. Eftersom jag inte har ngt SL-kort längre ids jag inte betala 80 spänn tor för att ta mig till KK, som dessutom tar skitlång tid. Istället promenerar jag 10 min till Rusta och köper skitlim för skitpengar och hålla tummarna för att våden sitter. Vad vi ska göra med limmet som blir över? Tja, jag kan ju säga så här att om det finns någon i sthlms området som vill ha gratis tapetlim från Rusta är ni varmt välkomna att hämta det. Känns inte alls bra att kasta bort så mycket lim. Miljöförstöring 2k. Men vad ska jag göra?!


Ikväll kommer min finaste syster hit och därför ska vi äta vegetarisk pasta. Hoppas det blir gott!


SNYGG!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så söt din syster är. permanent??

Svar: Jättesöt :) Men ingen permanent, en locktång gjorde susen!
adnamaj.blogg.se

2012-06-18 @ 19:07:51
Postat av: Mamma

Fiiiiiiiiiiiiiint:)

2012-06-19 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0