Okej...

Okej.
Nu när jag är hemmafru för en oviss tid framöver tänkte jag försöka få ner lite tankar och funderingar kring livet. Alla säger ju att det är så himla kul att gå tillbaka och läsa senare, så man får väl tro på det då!
Så lite snabb update.
Slutade jobba i mitten av maj, skolan tog slut i fredags. Så nu sitter jag här på mitt arsle, gravid i 35 veckan och har alldeles precis börjat få känningar i ländryggen. Aj aj aj. Hoppas de går över för det här går ju inte. Jag som planerat både det ena och det andra för min lediga tid innan Ellen-Bellen kommer (Ja, vi har kollat kön & bestämt namn redan).
Idag ska jag he mig iväg till en butik för att köpa mig lite sticknålar och garn som jag förhoppningsvis kan fördriva tiden med. Ser framför mig hur jag helt sultar köpa kläder och kör all-in på hemmagjort. Alf skrattar åt mig och tvivlar på min förmåga att kunna slutföra ett projekt, men han ska få se.... (hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0