Monday, bloody monday

Idag är det måndag ja. För mig skulle det lika gärna kunna vara fredag eller lördag, men nu är det inte så. Gårdagens em spenderades på IKEA därjag fick med mig diverse småplock till bebisen. Tråkiga saker såsom badbalja, handdukar osv men som ändå faktiskt måste införskaffas.
Fick faktiskt middag för 15 spänn också, måste bara noteras. En pizzaslice + e korv + en dricka för femton spänn!! Löjligt.
Idag har jag suttit på rumpan sen jag vaknade och väntat ut de stora grå molnen som kommer & går här utanför. Hemskt svårt att veta vad det är för väder dessa dagar. Ena sekunden snorvarmt och andra pisskallt.
Nåja. Nog om det. En veckas ledighet idag! Tjoho! Vad häftigt. Så vad gör man om dagarna?
Jag kan med stolthet säga att filten verkligen går framåt. Åh vad jag längtar till den är klart och jag får hålla om min alldeles egna (tillsammans med Alf då såklart) bebis i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0