Midsommar imorgon

När vi kommit in skulle vi vila en halvtimma. Alf ville sova i sängen, men jag gillar inte att vila i sängen då jag brukar sova så länge där, så la mig i soffan istället. Då var klockan kvart i två. Har ett svagt minne av att jag bråkade med väckarklockan - och innan jag visste ordet av var den tio över fyra (!!). VA?! Shit pommes, klubbade sälar är vad vi är.
 
Skönt med solstolar.
 
Var just upp på Ica och handlade det allra sista till imorgon. Så nu ska jag sätta igång och laga lite paj (både västerbotten och efterrätt) och marinera köttet så det är färdigt till imorgon. Mums så gott det ska bli :) 
Har även köpt mig lite alkoholfrit rosébubbel som jag ska fira med imorgon! Tjoho, här slår vi på stort! Blev dock bara en liten flaska för jag antar att de andra vill har något med lite mer.. Vad ska man säga. Sting i.
 
Mmm, på systemet sa de att det skulle vara gott. Alla stora flaskor var slut, så jag såg det som ett tecken på att det var sant.
Jag vet vilken klänning jag ska ta på mig om jag av någon anledning vill låtsas som att jag inte är pregnanto!

Kommentarer
Postat av: Lina

HEEEEEET!!!

2012-06-21 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0