Heldag.

Vilken heldag..
Började i Liljeholmen hos barnmorskan kl 10. Gick bara bra, bebisen växer och sf-måttet var på 33. Hon ligger bara på höger sida och mår gott. Äter upp all mammas mat gör hon också förresten. Mums tycker Ellen.
Så fortsatte dagen till Lilla Essingen där det hanns med lite sol & sushi. Då det var så molnigt bestämde vi oss för att promenera in till stan, men så fort vi klätt på oss spricker det upp och bli alldeles superväder. Så så satte vi oss på en strand och solade lite till. Kommer aldrig sluta förvånas över hur vackert Stockholm är och att det finns möjlighet till både sol och bad MITT i stan! Det är helt sjukt.
Sedan hem och äta lite middag ( yoghurt & macka - det märks att man är själv!) och vidare till Sandsborg för lite te. Nu är jag åter hemma och ska ta mig en kvällsmacka innan jag kastar mig i säng..
Jag & Kalle 1 maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0