Hallonbladste och nya kläder

Så efter att ha varit hos naprapaten stannade jag till i Liljeholmen för att införskaffa det mytomspunna hallonbladsteet.. Detta ska då ha en stimulerande effekt på livmodern, verka både lugnande och värkstimulerande (?). Häftigt om det funkar va?! Jag är ju en teälskare i grund och botten och dricker flera koppar om dagen. Därför ska det nog inte vara några som helst problem att få i mig en kopp hallonbladste om dagen! Särskilt eftersom jag älskar hallon också ;-)
Två mössor blev det också på POP och äntligen fick jag hem de finaste kläderna jag kunde önska!! Fick ett tips av en klassis om att märket "newbie" skulle göra bedårande kläder, och gissa om hon hade rätt?! Älskar allt, så nu fick sig våran lilla tös äntligen de första klänningarna i sin garderob. Annars har hon bara en massa bodys och brallor, men nu fick hon sig ett par ljuvliga klänningar (det följde med en kofta och ett par jeans också, men vad gör det?!). Allt är gjort i ekologiskt material också, vilket ger ett stort plus i kanten!
Nu halv åtta hos mig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman. Alldeles bedårande.:)

2012-06-18 @ 19:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0