Göteborg i helgen och löst problem.

Eftersom vi äntligen fick vår finfina bil igår bokade vi just hotell över helgen i Göteborg. Så klockan åtta imorgonbitti är det vi som sitter på väg mot västkusten. Sista utflykten innan bebisen kommer, ska bli så himla kul! Måste dock installera babyskyddet i bilen ifall hon skulle behaga att komma ihelgen. Bättre att ta det säkra för det osäkra liksooooom... Vore ju förfärligt om vi skulle måste lämna henne i Göteborg. 
 
Så nu håller vi tummarna för en helg med riktigt härligt väder och en pigg Amanda!
 
Nu har jag äntligen löst mitt dilemma angående kudde också. Har gått på affär efter affär för att hitta lämplig (vad jag tycker, såklart) kudde till vår lilla guldklimp. Jag har tyckt att alla är alldeles för tjocka och jag har utvecklat en fruktansvärd oro för att hon ska sjunka ner i den och kvävas (!!) Lär ju inte hända, men pga detta har jag inte förmått mig att köpa en tjock kudde. Därför blev jag överlycklig när jag hittade den här übersöta kudden! Hon slipper bli retad när hon blir äldre för att vara en plattskalle (vilket tydligen är risken ifall de inte har någon kudde alls), samtidigt som jag slipper noja kring diverse andningsnöd i närheten av en tjockare kudde. Win-win!
 
Hehe. En söt lite pandakudde!
Och så ser det ut när en bebis ligger på den. 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt. Ha det bäst:) Kör försiktigt. Bra att du hittat en sådan bra lösning på kuddproblemet.

Svar: Tack! Jag vet, är supernöjd. Du får bild imorgon på vrålåket! Puss

PS, ifall du/Classe har några bra tips på att se/göra i Gbg kan du väl ringa?
adnamaj.blogg.se

2012-06-28 @ 20:07:20
Postat av: Anonym

Hej! Du, vart har du köpt kudden? Jag tycker också att dom som jag har kollat på är ju så himla höga på något sätt. Så vi har en som jag hade när jag var liten, men den är kanske lite väl tunn, så att säga ;) För den var himla fin den där!

Svar: Jag har köpt den på en butik här i Stockholm... Googla på pandakudde om det går att få den hemskickad, annars kan jag köpa den och skicka upp!! :) Den är himla fin faktiskt
adnamaj.blogg.se

2012-06-29 @ 15:14:50
URL: http://eliinavestin.blogg.se
Postat av: elina

Nu är den beställd ;) Köpte den från en affär i Stockholm, babyexperten! Tusen tack för tipset!! Nu känner jag mig mer än nöjd!

2012-06-30 @ 12:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0