God morgon (?!)

Shit pommes alltså, sov för fasiken till klockan elva. Det var länge sen! Men skönt, hehe. Midsommarafton igår bjöd på strålande sol och midsommardagen idag bjuder på spöande regn (lite krydd, men det regnar). Tur det inte var tvärtom! Hade en jättefin dag/kväll igår tillsammans med fina vänner som började med sillunch, pilkastning, kubb, Retrospel, grillning, snarra, jordgubbar, bubbel, osv osv osv.. Ni fattar nog. Hur trevligt som helst! Goaste Emelie hade också köpt en stoor Rosébubbel flaska som jag bara hade en liten av. Den var så god att hela slank ner, vilken tur att jag slapp stanna på den lilla! Tusen tack fina du.
 
Och idag midsommardagen. Ryktas om skansen efter frukost. Kul, men tur jag har paraply isåfall.
 
 
Sillunchen
Både Bulls-eye OCH trippel-20! Bästa kastet under hela kvällen!!
 
Det fina partytältet - MED väggar kom upp :)
Hans tittade förbi igår morse. Kul!
'
Retrospelande
 
 
Otroligt trevlig och bra uppstyrd midsommar, tusen tack alla inblandade!!

Kommentarer
Postat av: Emelie Nilsson

Tack själva fina ni <3 Det va en helt fantastisk midsommar! Jag tar gärna några bilder av dig sen om jag får superfina ;) puss på er

Svar: Hahaha, helt färdiga!! Men det är väl ingen poäng med att stressa upp på morgonen? ;) Självklart, kan skicka mer till din mejl sen i em! Vi ska ut nu, men fixar det sen :) Puss!!
adnamaj.blogg.se

2012-06-23 @ 12:11:33
Postat av: Emelie Nilsson

PS vi sov till 11,30 ?! haha

2012-06-23 @ 12:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0