Början på slutet

Känns som att ögonlocken väger hundra kilo var och benen likadant. Det är som ett straff varje gång jag vaknar och ska stiga upp nuförtiden. Särskilt när det bara regnar. Lusten att ligga kvar, dra täcket över mig och läsa tar över ibland, så då gör jag det. Till dess att jag måste äta & på toaletten. Brukar mao inte bli så länge. Kan inte förstå var all min tidigare energi tagit vägen alltså, bara förra veckan kände jag mig pigg som en mört! Och nu känns det som att jag kastas tillbaka till första delen av graviditeten när jag sov ca 18 timmar om dygnet. Jobbig sitch.

Sista lönen idag också för fröken J, får se hur länge det tar innan jag får nästa. Den som lever får se, nu ska jag leva på storebror ett tag framöver. Hoppas det får ske friktionsfritt. Tack på förhand, staten.
 
 
Ska strax duscha och he mig in till stan för att köpa lite förnödenheter och sedan vidare till Solna. Nu ska jag dricka upp det sista ur min tekopp och vänta på att koffeinet ska kicka in (hehehe).
Att kånka omkring på den här kulan blir man minsann trött av. Nedräkning börjar NU
 
Lite mellis. Jordgubbar med mjölk, hysteriskt gott!!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så fin mage :)
Man får passa på att äta jordgubbar nu medans man kan ;)

Svar: Tack snälla du! :) Skojar du, det är tur det inte finns något som heter överkonsumera när det gäller jordgubbar ;)
adnamaj.blogg.se

2012-06-25 @ 18:46:57
URL: http://eliinavestin.blogg.se
Postat av: Lotta

Åh vad fin du är! Hur länge är det kvar nu? Och när flyttar ni hem? :) självklart vill jag träffa dig då!! Men efter sommaren ska jag flytta (typiskt), men får berätta mer sen :) Kram!

Svar: Tack snälla! Nu är det ca 2,5 vecka kvar så det är verkligen nära. Vi flyttar upp i slutet av augusti, hoppas du är kvar så länge iallafall?!
adnamaj.blogg.se

2012-06-25 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0