Börja om från början.

Igår gjorde jag något som jag vågar säga nästan aldrig hänt förut.
Självklart blev början på min filt vind och sned och jag tänkte i vanlig ordning att Äh, det där kommer inte synas när filten är klar. Jag fortsatte min kaosartade stickande och Alf satt och flinade.
Tillslut bestämde jag mig för att riva upp hela skite och börja om. Helt från början. Det mina vänner, det händer inte ofta för fröken Johansson!!
Annars åkte Alf iväg till Härnösand idag för 30-årsfirande av arbetskamrat. Jag var inte så jättesugen på att följa med då jag är allmänt stor och klumpig + att vara nykter på en 30-årsfest där man inte känner någon kan man nog lätt bli lite tråkig om man jämför med alla andra. Hehe.
Så istället ska jag till barnmorskan klockan 10, sedan ut på utflykt till Lilla Essingen och efter det förhoppningsvis en date med en vän som jag inte sett på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0